Tromero News: Καλωσήρθατε! Επικοινωνήστε στο tromeronews@gmail.com

ΕΙΝΑΙ ΑΘΩΟΣ !!!




-Που πας παλικάρι μου; Ρώτησε η γριά μάγισσα τον νεαρό ταξιδιώτη….
-Δεν ξέρω ακριβώς. Ξεκίνησα με σκοπό να βρω λόγο να ζω και να υπάρχω…. Αλλά σε αυτό το σταυροδρόμι είναι η πρώτη φορά που πρέπει να διαλέξω δρόμο…
Μπορείς να με βοηθήσεις; Ρώτησε ο νέος την μάγισσα….
Κι αυτή του αποκρίθηκε…..
-Εγώ μπορώ να κάνω δύο πράγματα για να σε βοηθήσω…. Να σε αφήσω ελεύθερο να διαλέξεις ή να σου κάνω μάγια για να νομίζεις ότι διάλεξες μόνος σου…… Η επιλογή είναι δική σου.
-Μα δεν με βοηθάς έτσι!
-Κι όμως! Αν θέλεις να μαθαίνεις από τα λάθη σου. Αν θέλεις να είσαι υπεύθυνος της ζωής σου πρέπει πάντα η επιλογή να είναι δική σου! Κάθε φορά που θα αποφασίζει άλλος για σένα εσύ θα έχεις και μια επιλογή λιγότερη στην ζωή σου….
-Ωραία τότε,  απάντησε ο νέος. Θα διαλέξω μόνος μου και θα ακολουθήσω την συμβουλή σου…. Και θα πάω προς τα εκεί….
-Σοφή επιλογή παιδί μου … απάντησε η μάγισσα…. Αλλά να προσέχεις…
-Υπάρχει λόγος για να προσέχω;  Ρώτησε με δισταγμό ο ταξιδιώτης…
-Πάντα θα προσέχεις…. Γιατί πάντα στον δρόμο σου θα υπάρχουν άνθρωποι… τέρατα…. εχθροί….. που θα θέλουν να σου κάνουν κακό… αποκρίθηκε η μάγισσα…..
-Σε ευχαριστώ πολύ…..
-Στο καλό …. Αλλά και κάτι ακόμα πριν φύγεις…
Πάρε αυτό το φυλακτό. Κάθε φορά που θα είσαι σε δίλημμα θα το βλέπεις και θα θυμάσαι ότι η επιλογή είναι δική σου….. γιατί απλά στην ζωή πάντα έχεις επιλογές…. Ακόμα και όταν νομίζεις ότι δεν έχεις….
Ο ταξιδιώτης πήρε το φυλακτό και ευχαρίστησε ακόμα μία φορά την μάγισσα για το δώρο της….
Μερικά χιλιόμετρα παρακάτω – κατάκοπος πλέον από την πολύωρη πεζοπορία – αποφάσισε να σταματήσει κάτω από την πυκνή σκιά ενός δέντρου για να ξεκουραστεί….
Τότε ξαφνικά πετάχτηκε ένα….. δεν μπορούσες να το πεις άνθρωπο… πιο πολύ έμοιαζε με καλικάντζαρο…. Και λέει στον νεαρό ταξιδιώτη….
-Για πού το έβαλες αγαπητέ;
O νεαρός – προσπαθώντας να μην δείχνει τον πανικό του – απάντησε…..
-Προσπαθώ να βρω την τύχη μου…. Τον λόγο για τον οποίο θέλω να ζω και να υπάρχω….
-Είσαι πολύ τυχερός – του ανταπάντησε ο καλικάντζαρος….
Σήμερα βρήκες αυτόν που θα σου πει τον λόγο της ύπαρξης σου!!! Τον λόγο που θέλεις να ζεις!!! Την τύχη σου!!!!
-Δεν είναι δυνατόν….. σκέφθηκε ο νέος….
Μα εγώ έφυγα από το χωριό μου και ήρθα εδώ μέσα στην άγρια ζούγκλα ακριβώς επειδή στην πατρίδα μου τα πράγματα είναι δύσκολα και τα όνειρα των νέων ανθρώπων καταστρέφονται και σβήνουν…
-Ακριβώς!!! Ψέλλισε ο καλικάντζαρος…. Για αυτό κι εγώ θα σου πω το μυστικό που θα σου λύσει τις απορίες σου…..
Δεν έχω να χάσω και τίποτα….. σκέφθηκε ο νέος της ιστορίας μας…… ας του δώσω μια ευκαιρία…..
-Λοιπόν σε ακούω!!!!
-Ωραία…. Απάντησε ο καλικάντζαρος….
Νέε μου έχεις να διαλέξεις ανάμεσα σε δύο επιλογές….. Η μία θα σε οδηγήσει στην έρημο … η άλλη στο δάσος…. Και οι δύο όμως στο τέλος του ταξιδιού σου θα σε οδηγήσουν στον ίδιο στόχο……
Στο να βρεις αυτό που ψάχνεις…..
Εγώ θα σου κάνω την ερώτηση και εσύ απλά θα απαντήσεις… ανάλογα με την απάντηση σου θα σε κατευθύνω και ανάλογα….. και μην διστάσεις ποτέ στην κρίση σου….. γιατί πολύ απλά…… επιλογές υπάρχουν…
-Οκ. Απάντησε ο νέος….. μα ξαφνικά θυμήθηκε την γριά μάγισσα…… του είχε πει να μην δίνει την επιλογή σε άλλον γιατί θα έχανε μία επιλογή στο μέλλον….
Φίλε μου….. είπε ο νέος. Καλή η ιδέα σου. Απλά θα προτιμούσα να έχω όλες τις επιλογές των κινήσεων μου μόνος μου…..
-Νεαρέ μου….. είπε ο καλικάντζαρος χαμογελώντας πονηρά….. μήπως σου ήρθε καμιά ανόητη ιδέα ότι μπορεί να σε κοροϊδέψω;;;; Για να σου αποδείξω ότι δεν σου λέω ψέματα έλα να σου δείξω τις επιλογές σου…. Και προχώρησε προς την άκρη ενός βράχου που από κάτω μετά βίας μπορούσες να διακρίνεις το τέλος του γκρεμού….
Κοίτα εκεί!!! Είπε ο καλικάντζαρος στον νεαρό δείχνοντας του με το χέρι του μια τοποθεσία….
-Δεν μπορώ να δω καθαρά την άκρη… είπε ο νεαρός…. μήπως μπορείς να πας λίγο πιο δίπλα; Ρώτησε τον καλικάντζαρο…..
-Εδώ είναι καλά; Ρώτησε ο καλικάντζαρος…
-Όχι απάντησε ο νεαρός…. Πάλι δεν φαίνεται καλά το τοπίο…. Πήγαινε λίγο πιο δίπλα ακόμα….
-Τώρα είναι καλά;
-Λίγο ακόμα αν έχεις την καλοσύνη…..
-Τώρα; Είναι καααααααααλλλλλλλλαααααααααααααααααααααα…………
-ΚΑΛΙΚΑΝΤΖΑΡΕ!!!!!!!!!!!! Φώναξε τρομαγμένος ο νέος βλέποντας τον καλικάντζαρο να τσακίζεται στα βράχια!!!
Μέσα στην σαστιμάρα του όμως άρχισε να παρατηρεί ότι το σώμα του καλικάντζαρου άρχισε να αλλάζει….. να μεταμορφώνεται…… και σιγά σιγά  να γίνεται το σώμα του ΓΑΠ!!!
Πηγή: http://olympia.gr

Σου άρεσε; Κάνε Like!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...